Palvelukatko matkalippu- ja aikataulupalveluissa 28.3. ja pakettipalveluissa 29.3.2025
Päivitämme järjestelmiämme perjantaina ja lauantaina 28.–29.3.2025. Päivitys aiheuttaa katkon osassa palveluitamme. Päivityksen avulla varmistamme palveluidemme sujuvan käyttökokemuksen myös jatkossa.
Katkon vaikutusten minimoimiseksi olemme ajoittaneet päivitykset viikonloppuiltoihin ja -öihin.
Matkalippu- ja aikataulupalveluiden katko alkaa pe 28.3. klo 22 ja päättyy la 29.3. klo 9 mennessä
Seuraavat palvelut ja toiminnot ovat katkon aikana käytössä normaalisti:
Aikatauluhaku Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Reittioppaassa
Matkalippujen ostaminen kuljettajalta
Katkon aikana poissa käytöstä ovat seuraavat palvelut ja toiminnot:
Kaikkien matkalippujen ostaminen verkosta
Kertalippujen ostaminen Reitit ja Liput -sovelluksesta
Pakettipalveluiden katko alkaa la 29.3. klo 18 ja päättyy su 30.3. klo 9 mennessä
Seuraavat palvelut ja toiminnot ovat katkon aikana käytössä normaalisti:
Pakettien noutaminen K-kauppojen pakettipisteistä sekä kaikista pakettiautomaateista
Katkon aikana poissa käytöstä ovat seuraavat palvelut ja toiminnot:
Pakettien jättäminen pakettipisteisiin
Pakettien noutaminen pakettipisteistä (pois lukien K-kauppojen pakettipisteet)
Pakettien jättäminen pakettiautomaatteihin
Pakettien ostaminen ja seuranta verkossa ja Paketit-sovelluksessa
Palvelupistehaku verkkosivuilla
Pahoittelemme katkon mahdollisesti aiheuttamaa vaivaa ja kiitämme kärsivällisyydestä.