Hyppää sisältöön

Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 8.3. klo 00.30-01.00

4.3.2024

Osassa palvelujamme on noin 30 minuutin katko torstain ja perjantain välisenä yönä 8.3.2024 klo 00.30-01.00. Katko aiheutuu tietokantoihin tehtävistä toimenpiteistä.

Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana:

  • matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa

  • pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa

  • osa pakettiautomaateista

  • MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta noutopistehakuun.

Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja olemme ajoittaneet katkon mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.

Julkaistu 4.3.2024, päivitetty 7.3.2024