Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 8.3. klo 00.30-01.00

4.3.2024

Osassa palvelujamme on noin 30 minuutin katko torstain ja perjantain välisenä yönä 8.3.2024 klo 00.30-01.00. Katko aiheutuu tietokantoihin tehtävistä toimenpiteistä.

Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana:

  • matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa

  • pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa

  • osa pakettiautomaateista

  • MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta noutopistehakuun.

Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja olemme ajoittaneet katkon mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.

Julkaistu 4.3.2024, päivitetty 7.3.2024

Ajankohtaista

30.4.2024
Paketit-äpin chat suljettu teknisen häiriön vuoksi
30.4.2024
Suuntaa jatkossa Pakettipisteelle – Asiamiespisteemme uudistuvat
30.4.2024
Otamme osaa kiertotalouteen ja kierrätämme IT-laitteemme
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media