Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Liikkeellä on erilaisia tekstiviestillä ja sähköpostilla lähetettyjä paketin toimittamiseen liittyviä huijausviestejä. Näin huolehdit, että tietosi ovat turvassa etkä maksa huijarille.

Asioi itsenäisesti

Tarkista missä pakettisi on: Paketin seuranta
Osta paketti: Paketit-äpistä tai verkkokaupasta
Peruuta Matkahuollon pakettiverkkokaupan osto 14 vrk sisällä: Paketin peruutus
Löydä lähin palvelupiste tai automaatti: Palvelupistehaku
Löydä vastaus kysymykseesi: Usein kysytyt kysymykset
Kysy chatbot Maunolta. Mauno löytyy sivun oikeasta alareunasta!

Etkö löytänyt vielä ratkaisua? Ota meihin yhteyttä! 

Lataa Matkahuollon Paketit-äppi ja chattaa kanssamme

Äpissä voit mm. ohjata saapuvan pakettisi toiseen pisteeseen, ostaa paketille kotiinkuljetuksen tai lisää säilytysaikaa.

Chat-asiakaspalvelu äpissä ma-pe 8–20, la 10–16

Siirry →

Soita asiakaspalveluumme

Pakettipalveluiden neuvonta

  • p. 0600 11300
  • Vastaamme ma-pe 8–18, la 9–17
  • Puhelun hinta 1,98 € / min / vastattu puhelu + pvm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.

Pakettipalveluiden palautteet ja reklamaatiot

  • p. 020 33 6161
  • Vastaamme ma-pe 8–16
  • Puhelun hinta on pvm/mpm

Jos asiasi koskee lähetyksen kulkua, otathan lähetystunnuksen esille valmiiksi asioinnin nopeuttamiseksi.

Oletko Matkahuollon sopimusasiakas?

Miten onnistuimme?

Anna meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.

HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media