Liikkeellä on erilaisia tekstiviestillä ja sähköpostilla lähetettyjä paketin toimittamiseen liittyviä huijausviestejä. Näin huolehdit, että tietosi ovat turvassa etkä maksa huijarille.
Asioi itsenäisesti
Tarkista missä pakettisi on: Paketin seuranta
Osta paketti: Paketit-äpistä tai verkkokaupasta
Peruuta Matkahuollon pakettiverkkokaupan osto 14 vrk sisällä: Paketin peruutus
Löydä lähin palvelupiste tai automaatti: Palvelupistehaku
Löydä vastaus kysymykseesi: Usein kysytyt kysymykset
Kysy chatbot Maunolta. Mauno löytyy sivun oikeasta alareunasta!
Etkö löytänyt vielä ratkaisua? Ota meihin yhteyttä!
Lataa Matkahuollon Paketit-äppi ja chattaa kanssamme
Äpissä voit mm. ohjata saapuvan pakettisi toiseen pisteeseen, ostaa paketille kotiinkuljetuksen tai lisää säilytysaikaa.
Chat-asiakaspalvelu äpissä ma-pe 8–20, la 10–16
Soita asiakaspalveluumme
Pakettipalveluiden neuvonta
- p. 0600 11300
- Vastaamme ma-pe 8–18, la 9–17
- Puhelun hinta 1,98 € / min / vastattu puhelu + pvm. Jonotuksesta veloitetaan pvm/mpm.
Pakettipalveluiden palautteet ja reklamaatiot
- p. 020 33 6161
- Vastaamme ma-pe 8–16
- Puhelun hinta on pvm/mpm
Jos asiasi koskee lähetyksen kulkua, otathan lähetystunnuksen esille valmiiksi asioinnin nopeuttamiseksi.
Oletko Matkahuollon sopimusasiakas?
Siirry tästä sopimusasiakkaiden asiakaspalvelukanaviin.
Miten onnistuimme?
Anna meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.