Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö on korjattu

30.10.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa oli häiriö, jonka takia osa sunnuntaina 29.10.2023 ostetuista kausi- ja sarjalipuista ei ollut aktivoitunut sovelluksessa eivätkä asiakkaat päässeet matkustamaan niillä.  

Ongelma on nyt ratkaistu ja liput toimivat normaalisti.  

Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Hyvityspyyntöön tulee liittää kuitti. 

Viestimme tilanteesta mm. Liikennöitsijöille extranetissä ja uutiskirjeellä sekä asiakkaille verkkosivuilla ja somessa ja Reitit ja Liput -sovelluksessa.   

Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta. 

Ajankohtaista

17.2.2025
Matkahuollon pakettipisteet palvelevat laajasti kaupan alan lakosta huolimatta
4.2.2025
Tietoliikennehäiriö aiheuttaa päivän viiveen osassa paketteja
17.1.2025
Matkahuolto kehittää palveluitaan Lahdessa
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa