Reitit ja Liput -sovelluksessa ollut häiriö korjattu
10.8.2023
Reitit ja Liput -sovelluksessa 10.8.2023 iltapäivällä esiintynyt häiriö on korjattu ja sovellus toimii normaalisti. Häiriön vuoksi sovelluksesta ei pystynyt tarkastelemaan ostettuja lippuja n. klo 14.00 ja 16.30 välisenä aikana.
Mikäli et pystynyt näyttämään lippua sovelluksesta ja jouduit ostamaan kuljettajalta uuden lipun, voit hakea lipusta hyvitystä sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalvelusta osoitteella matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.
Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.
Ajankohtaista
17.12.2024
Selvitys: Suurin osa suomalaisista on saanut epätoivottuja joululahjoja – ja lähes kolmasosa jättää ne kaapin perukoille lojumaan
12.12.2024
Henkilökuljetusten arvonlisävero nousee 1.1.2025
9.12.2024
Joulun ja uuden vuoden muistio 2024 - Tarkista aikataulut ja osta liput ennakkoon
Kaikki uutiset →