Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalveluBlogi
Kirjaudu

Reitit ja Liput -sovelluksessa häiriö

10.8.2023

Reitit ja Liput -sovelluksessa on tällä hetkellä häiriö, jonka takia ostettuja lippuja ja ostohistoriaa ei välttämättä pääse tarkastelemaan. Häiriö vaikuttaa sekä uusiin että jo ostettuihin lippuihin. Selvitämme tilannetta parhaillaan ja pyrimme korjaamaan ongelman mahdollisimman pian.

Mikäli et pysty näyttämään lippua sovelluksesta ja joudut ostamaan kuljettajalta uuden lipun, pidä kuitti tallessa ja ota yhteys sähköpostitse Matkahuollon asiakaspalveluun osoitteeseen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Liitä hyvityspyyntöön nimesi, sähköpostiosoitteesi, jolla olet rekisteröitynyt Reitit ja Liput -sovellukseen, tilinumerosi ja kuitti lipunostosta.

Olemme pahoillamme häiriön mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta.

Ajankohtaista

30.4.2024
Paketit-äpin chat suljettu teknisen häiriön vuoksi
30.4.2024
Suuntaa jatkossa Pakettipisteelle – Asiamiespisteemme uudistuvat
30.4.2024
Otamme osaa kiertotalouteen ja kierrätämme IT-laitteemme
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media