Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Palvelukatko nettilippukaupassa ja Reitit ja Liput sekä Bussiliput -mobiilisovelluksissa 26.–27.9.2020 klo 22–08

21.9.2020

Nettilippukaupassa, Reitit ja Liput -sovelluksessa ja Bussiliput-sovelluksessa on palvelukatko 26.–27.9. Katko alkaa lauantaina klo 22 ja päättyy sunnuntaina klo 08 mennessä. Palvelukatkon aikana verkkokaupasta ja sovelluksista ei voi hakea aikatauluja eikä ostaa matkalippuja.

Palvelukatkon syynä on tietojärjestelmien päivitys ja testaaminen. Tietojärjestelmien päivityksen avulla haluamme tarjota toimivat ja helppokäyttöiset palvelut myös tulevaisuudessa.

Ajankohtaista

17.2.2025
Matkahuollon pakettipisteet palvelevat laajasti kaupan alan lakosta huolimatta
4.2.2025
Tietoliikennehäiriö aiheuttaa päivän viiveen osassa paketteja
17.1.2025
Matkahuolto kehittää palveluitaan Lahdessa
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa