Hyppää sisältöön
HenkilöilleYrityksillePalvelupisteet
MatkustajatPaketitUsein kysyttyäAsiakaspalvelu
Kirjaudu

Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00

9.10.2024

Osa palveluistamme on pois käytöstä noin 30 minuutin ajan torstain ja perjantain välisenä yönä 11.10.2024 alkaen klo 0.30. Katko johtuu tietokantoihin tehtävistä huoltotoimenpiteistä. 

Seuraavat palvelut ovat poissa käytöstä katkon aikana: 

  • matkalippujen ostaminen verkkosivuilla ja Reitit ja Liput –sovelluksessa 

  • pakettien ostaminen ja seuranta verkkosivuilla ja Paketit-sovelluksessa 

  • osa pakettiautomaateista 

  • MPaketti-asiakasliittymä ja Paketit Yritysportaali, katko ei kuitenkaan vaikuta palvelupistehakuun 

Huoltotoimenpiteiden avulla varmistamme palveluidemme toimivuuden ja ne on ajoitettu mahdollisimman hiljaiseen ajankohtaan. Olemme pahoillamme katkon mahdollisesti aiheuttamasta vaivasta. 

Ajankohtaista

11.10.2024
Päivitimme vastuullisuusohjelmaamme vastaamaan entistä paremmin sidosryhmien odotuksiin ja toimintaympäristön muutoksiin
9.10.2024
Katko lippujen ja pakettien ostossa pe 11.10. klo 0.30–01.00
30.9.2024
Korotamme kotimaan pakettien hintoja 1.10.2024
Kaikki uutiset

Blogi

27.11.2023
Klaus harrastaa käsitöitä ja pohtii jo lahjaideoita: nyt tilataan tarvikkeet, pian lähetetään joululahjoja
26.9.2023Paketit
Verkkokaupan asiakaskokemus on muutakin kuin toimivat nettisivut – varmista ainakin nämä 5 asiaa
HenkilöilleYrityksille

Matkustajat

BussiaikataulutBussiliput ja matkakortitLataa Reitit ja Liput -sovellusReittiopasHinnat ja alennuksetOhjeet ja ehdot matkustajille

Sosiaalinen media