Gå till innehållet
Menu
Private
Företagskunder
Serviceställen
Resenärer
Paket
Vanliga frågor
Kundservice
FI
SV
EN
Logga in
Blankett för anmälan om störning vid köp av Webbiljett
Namn på resenärer som står på biljetten eller kod som anges på biljetten *
E-postadress *
Inköpsdatum *
Förbindelsesträcka för vilken webbiljetten har köpts *
Resedatum *
Turens avgångstid vid din avgångsplats *
Betalningssätt *
MobilePay mobil betalning
Nätbank
MasterCard
Visa
Om du betalade i en nätbank, vänligen uppge vilken nätbank du använde
Referensnummer för betalningen i nätbanken eller MobilePay mobil betalning *
Betalt belopp *
Mitt kontonummer för återbetalningen
Tilläggsuppgifter/beskrivning av störningen
Bilagor (på högst 6 MB. Om bilagorna är för stora, kan du skicka dem också via e-post till adressen matkapalvelut.palautteet@matkahuolto.fi. Ange alltid försändelsekodet i meddelandet.)
Klicka för att välja filer eller dra filerna hit
Töm
Skicka