Matkahuolto on nostanut suosiotaan valtavasti viime vuosien aikana Fotonordicin verkkokaupassa.
Fotonordic on valo-, video- ja mobiilikuvaamisen asiantunteva verkkokauppa – yksi Suomen suurimmista alallaan. Koko maata sujuvasti palvelevan verkkokaupan lisäksi Fotonordicilla on varastonsa yhteydessä kivijalkakauppa kotikaupungissaan Oulussa.
Asiakkaita Fotonordicilla on ympäri Suomen. Näiden joukossa on niin isoja yrityksiä, ammattikuvaajia, osaavia harrastajia kuin kuvaamisen juuri aloittaneita.
Fotonordic saa paljon kiitosta henkilökuntansa syvällisestä osaamisesta, hyvin toimivasta verkkokaupasta, ystävällisestä asiakaspalvelusta, nopeista kuljetuksista ja huimasta valikoimasta. Hyvin rullaava kokonaisuus vaatii, että kaikki osaset toimivat saumatta – ja tässä Fotonordic on onnistunut.
Sujuvaa yhteistyötä ja nopeaa toimintaa Matkahuollon kanssa
"Matkahuollon kanssa on ollut aina sujuvaa ja mukavaa tehdä yhteistyötä. On hienoa, että yhteyshenkilölle, asiakaspalveluun tai paikalliseen Matkahuoltoon pystyy soittamaan, jolloin asiat selviävät nopeasti. Myös erikoistilanteet hoituvat Matkahuollon kanssa hienosti, esimerkiksi Black Fridayna olemme voineet tilata paketeille lisänoutoja, jolloin paketit lähtevät varastoltamme matkaan useammassa erässä päivän aikana,"toteaa Fotonordicin operatiivinen johtaja Veera Uutinen.
”Fotonordic on esimerkillisen hienosti hoidettu verkkokauppa, jossa asiakas on keskiössä. Tämä on meille molemmille yhteistä. Vuosien aikana on ollut mieluisaa tehdä yhteistyötä kasvavan ja kehittyvän kumppanin kanssa." kertoo Matkahuollon aluemyyntipäällikkö Lauri Linnanmäki.
Toimiva asiakaspalautus on yksi tärkeä osa asiakaspalvelua
"Ison plussan Matkahuolto saa siitä, että pakettien palautusprosessi uudistui ja nyt palautuksen voi rekisteröidä kirjautumalla Matkahuollon sivuille ja tehdä palautusilmoituksen sieltä käsin. Palautuksen voi rekisteröinnin jälkeen viedä haluamaansa automaattiin tai noutopisteeseen, eli ei haittaa, vaikka pakettia ei palauta samaan paikkaan, kuin mistä sen on noutanut", Veera jatkaa.
"Nopeudesta annamme myös kehuja, sillä palautukset tulevat meille todella nopeasti. Muilla logistiikka-kumppaneilla palautus voi viedä jopa viikon, kun Matkahuollolla siihen menee vain muutama päivä. Nopea palautusprosessi nostaa huomattavasti asiakaspalvelun tasoa, kun asiakas saa uuden tuotteen tai rahat takaisin ilman turhaa odottelua", Veera kertoo.
Kuinka Fotonordicin tarina sitten alkoi?
Yrityksen perusti vuonna 2005 innokas oululainen valokuvauksen harrastaja Janne Rajala. Hän ryhtyi ystävineen tilaamaan erilaisia kuvauksessa tarvittavia tavaroita ulkomailta ja myymään niitä edelleen omasta autotallistaan. Samalla Rajala huomasi, että alan suomalaiselle verkkokaupalle olisi tarvetta – ja perusti sellaisen. Fotonordicin toiminta kasvoi aluksi hiljakseen, mutta viime vuosien aikana sen vauhti alkoi kiihtyä huomattavasti.
Tutustu Fotonordicin verkkokauppaan klikkaamalla alla olevaa logoa