Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Pakettipalvelut Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettilaskuri Osta kuljetus verkosta Hinnat Verkkokaupasta tilatut lähetykset Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Palvelut verkkokauppayrityksille Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Aikataulut ja lipun osto

Lähetysten seuranta

Osta kuljetus verkosta

Matkahuollon laatulupaus

Palvelumme kattaa sekä bussit että bussiasemat

Palvelemme valtakunnallisesti kattavan verkoston kautta, johon kuuluvat Matkahuollon toimipaikat, Matkahuolto-asiamiehet sekä muiden yhteistyökumppaneidemme toimipisteet. Vuorojen liikennöinnistä huolehtivat yksityiset bussi- ja taksiyritykset.

Tarjoamme valtakunnallisen lippu- ja aikataulujärjestelmän

Valtakunnallinen aikataulujärjestelmämme sisältää lähes koko maan bussivuorojen aikataulutiedot (pois lukien pääkaupunkiseudun, Tampereen ja Turun kaupunkien järjestämä seutuliikenne ja Waltti-liikenne).

Myymme lippuja lähes kaikkiin niihin bussiyritysten vuoroihin, joiden aikataulutiedot näkyvät valtakunnallisessa aikataulujärjestelmässä. Vuorokohtaiset lippujen hinnat löytyvät verkkosivuiltamme osoitteesta matkahuolto.fi ja Bussiliput-mobiilisovelluksestamme.

Tiedot kaikista lipputuotteista ja hinnoista saa Matkahuollon verkkosivuilta osoitteesta matkahuolto.fi, asiakaspalvelukeskuksestamme numerosta 0200 4000 (puhelun hinta 1,99 €/min + pvm) sekä toimipaikoiltamme.

Tiedotamme palveluistamme ja niissä tapahtuvista muutoksista

Palveluistamme ja niissä tapahtuvista muutoksista tiedotamme verkkosivuillamme osoitteessa matkahuolto.fi, valtakunnallisessa asiakaspalvelukeskuksessamme numerossa 0200 4000 (puhelun hinta 1,99 €/min + pvm) ja toimipaikoissamme.

Asiakastyytyväisyys ja laadunvalvonta

Käsittelemme kaiken saamamme asiakaspalautteen viipymättä ja vastaamme niihin palautteisiin, joissa on lähettäjän yhteystiedot. Palaute on meille arvokas työväline palveluiden kehittämisessä. 

Mittaamme palveluidemme laatua ja asiakastyytyväisyyttä useilla säännöllisillä mittauksilla, hyödynnämme tuloksia palveluiden kehittämisessä ja kerromme tuloksista verkkosivuillamme.

Mahdolliset aikatauluihin ja lippuihin liittyvät korvaushakemukset ratkaisemme Matkahuollon matkaehtojen mukaisesti. Matkapalvelujen palautteet ja reklamaatiot voi lähettää verkkosivujemme palautelomakkeen kautta tai puhelimitse numeroon 020 331 222, joka palvelee ma-pe klo 8 – 16 (puhelun hinta 8,4 snt/min).

Huomioimme palveluissamme erilaisten väestöryhmien erityistarpeet

Haluamme palvella kaikkia asiakasryhmiämme mahdollisimman hyvin.

Tietoa vammaisten, liikuntarajoitteisten sekä muiden väestöryhmien käytössä olevista palveluista on verkkosivuillamme sen mukaisesti, kuin palveluita ja avustamista on mahdollista tarjota toimipaikoillamme sekä bussi- ja taksiyrittäjien autoissa.

Aikataulujärjestelmästämme löytyvät tiedot vuoroilla pääasiallisesti käytettävien ajoneuvojen mahdollisista esteettömyys- ja muista varusteluista, siltä osin kuin yritysten on mahdollista niitä antaa.

Tämä laatulupaus on saatavilla Matkahuollon toimipaikoissa ja Matkahuolto-asiamiehillä sekä Matkahuollon verkkosivuilla osoitteessa www.matkahuolto.fi.

 

Aikataulut ja hinnat 0200 4000 Pakettipalvelujen palvelunumero 0800 132 582 Pakettipalvelut yrityksille 020 710 5024
fi| sv| en