Asiakaspalvelu yritysasiakkaille
Asiakaspalvelu palvelee pakettipalveluiden yritysasiakkaita, joilla on kuljetussopimus Matkahuollon kanssa.
Jos yritykselläsi ei ole sopimusta kanssamme, autamme sinua henkilöasiakkaiden asiakaspalvelukanavissa.
Aina ennen soittoa asiakaspalveluumme, ota esille asiakasnumero ja lähetystunnus.
Sopimusasiakastuen puhelinumero ja sähköpostiosoite
- Puh. 020 710 5024 , ma–pe klo 8–18. Puhelun hinta on pvm/mpm.
- sopimusasiakkaat@matkahuolto.fi
Sopimusasiakastuen chat-palvelu verkkosivuilla
- Chat-palvelu ma–pe 8–18
Paketit Yritysportaali
- Tilaa mm. lähetyksillesi nouto, lähetä asiakkaallesi uusi saapumisilmoitus sekä siirrä paketti toiseen noutopisteeseen.
Jos pakettisi on kadonnut tai särkynyt, tee sähköinen vahingonkorvaushakemus.
Oletko matkapalveluiden asiakas?
Ota yhteyttä yhteyttä matkapalveluiden yritysmyyntiin.
Miten onnistuimme? Lähetä meille palautetta, kehitysehdotuksia tai kiitoksia toiminnastamme ja palveluistamme.