Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Matkakorttikauppa Pakettipalvelut Lähetä paketti Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettien hinnat käteisasiakkaille Ulkomaan paketit käteisasiakkaille Vastaanota paketti Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Näin käytät pakettiautomaattia Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Palvelut verkkokauppayrityksille Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Aikataulut ja lipun osto

Lähetysten seuranta

Lähetä paketti

MATKAHUOLTO VIE PALKITUN DISTURB SCANDINAVIA -VERKKOKAUPPAN TUOTTEET PERILLE

Disturb Scandinavia on vuonna 2011 toimintansa aloittanut vaateverkkokauppa. Koko yrityksen toiminta on keskittynyt Keminmaalle, missä sijaitsevat sen toimisto, varasto ja kivijalkamyymälä. Vuonna 2015 yrityksen toiminta laajeni kaupan oman vaatemerkin Disturb Clothingin perustamisen myötä. Oman merkin vaatteet suunnitellaan kaavoituksia myöten oman yrityksen sisällä.

Disturb Scandinavia pitää asiakaskokemukseen panostamista korkeassa arvossa. Tästä hyvänä esimerkkinä on vaatteiden sopivuuden varmistaminen – kaupan jokainen vaate on mitoitettu liikkeen oman koko-oppaan mukaan. Tämä helpottaa sopivien ostosten tekemistä verkossa, missä valtaosa liikkeen kaupankäynnistä tapahtuu.

Vaikka kivijalkamyymälä onkin vain pieni osa yrityksen liiketoimintaa, on sillä silti tärkeä merkitys. Siellä asiakas voi saada henkilökohtaisemman kosketuksen yritykseen. ”Asiakas arvostaa persoonallisuutta ja palvelua, vaikka tekeekin usein ostopäätöksen vasta kotona verkkokaupan kautta”, Disturb Scandinavian omistaja ja perustaja Tiina Skinnari kertoo.

Matkahuolto apuun tiukassa tilanteessa

Matkahuollon ja Disturb Scandinavian yhteistyö alkoi, kun Matkahuolto pelasti postilakon myötä tiukkaan tilanteeseen joutuneen verkkokaupan joulunajan toimitukset. Siitä asti Matkahuolto on toimittanut Disturb Scandinavian lähteviä paketteja. Toimituksia tehdään laajasti joka puolelle Suomea, sekä hiljattain myös Ruotsiin. Yritys aikoo laajentaa toimintaansa loppuvuoden aikana myös muualle Eurooppaan.

Disturb Scandinavian verkkokauppaostojen toimittamisessa käytetään pääasiassa Lähellä-pakettia. Paketti toimitetaan 1-3 päivän kuluessa asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen. Kattavan, ensi vuoden alkuun mennessä jo lähes 1 600 noutopisteestä koostuvan verkoston ansiosta paketti tavoittaa asiakkaan missä tahansa Suomessa. Verkostoa täydentävät muun muassa 300 uutta pakettiautomaattia. Toimituksen kulkua voi seurata lähetyskohtaisen koodin avulla, ja saapumisilmoituksen asiakas saa sekä sähköpostitse että tekstiviestitse.

Nopea ja tarkka toimitus on ylpeydenaihe

Verkkokauppaostamisen suosio on kasvanut jatkuvasti yrityksen perustamisen jälkeen ja siitä on tullut oleellinen osa kuluttajien arkipäivää. Disturb Scandinavia sai toukokuussa 2018 asiakaspalautteiden perusteella myönnettävän Suomen paras verkkokauppa -palkinnon. Tiina Skinnarin mukaan asiakkaat ovat olleet erityisen tyytyväisiä toimitusten nopeuteen ja täsmällisyyteen, mikä onkin yritykselle varsinainen ylpeydenaihe. ”Toimitusten kuljetus on kriittisen tärkeä ja näkyvä osa toimintaa, ja siihen täytyy voida luottaa”, Skinnari painottaa.

Toimiva ja mutkaton yhteistyö logistiikkakumppanin kanssa on elintärkeää verkkokaupalle. ”Matkahuolto on mainio kumppani ja he pitävät huolta asiakassuhteesta. Yhteyshenkilö on sellainen, jolle voi soittaa missä tahansa tilanteessa ja yhteydenpito on aktiivista ja jatkuvaa. Yhteistyö todella tuntuu kumppanuudelta”, Tiina Skinnari kehuu.

Kuva_THEGANG.jpg

 

 

 

Kuva_ASPA.jpg
fi| sv| en