Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Matkakorttikauppa Pakettipalvelut Lähetä paketti Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettien hinnat käteisasiakkaille Ulkomaan paketit käteisasiakkaille Vastaanota paketti Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Näin käytät pakettiautomaattia Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Palvelut verkkokauppayrityksille Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Nettilippu on mahdollista peruuttaa 24.10.2018 alkaen

Matkahuollon Nettiliput ja Nettitarjousliput on mahdollista peruuttaa  24.10.2018 alkaen. Matkahuolto lunastaa liput takaisin, mikäli matkan alkuun on aikaa vähintään 24 tuntia. Mikäli matkustuspäivä on viikonloppuna tai pyhäpäivänä, peruutusta tulee pyytää edellisenä arkipäivänä. Peruutusta pyydetään täyttämällä Nettilipun peruutuslomake.

Matkahuolto käsittelee peruutuspyynnön viimeistään seuraavan arkipäivän aikana pyynnön saapumisesta. Palvelusta peritään 6 euron maksu siten, että se vähennetään palautettavasta lippujen hinnasta. Erotus maksetaan asiakkaan ilmoittamalle pankkitilille 5 pankkipäivän kuluessa. Lipun oston yhteydessä perittyä 0,50 euron palvelumaksua ei palauteta.

Lippua peruutettaessa Matkahuolto lunastaa takaisin joko koko ostotapahtuman tai osia siitä. Esimerkiksi menopaluulipun osalta on mahdollista peruuttaa myös pelkkä meno- tai paluulippu. Menopaluu voidaan peruuttaa kokonaan tai osittain 24 h ennen menomatkan alkua.

fi| sv| en