Aikataulut ja liput Bussiaikataulut Bussiliput Alennukset Matkustajapalvelut Ohjeet ja ehdot Usein kysyttyä Matkapalvelut Hinnat Bussiliput-mobiilisovellus Pakettipalvelut Pakettien lähetysvaihtoehdot Lisäpalvelut Pakkaaminen Lähetysten seuranta Pakettilaskuri Osta kuljetus verkosta Hinnat Verkkokaupasta tilatut lähetykset Kuljetusehdot Usein kysyttyä Pakettipalvelut Toimipisteet Toimipistehaku Toimipisteverkosto Yrityksille Kuljetus- ja rahtipalvelut Yritysmyynti kuljetus- ja rahtipalvelut Matkapalvelut Myynti Matkapalvelut

Aikataulut ja lipun osto

Lähetysten seuranta

Osta kuljetus verkosta

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia kenttiä.

Nettilippuhäiriölomake

Lomakkeella voit ilmoittaa Nettilipun osto- tai maksutapahtumassa sattuneesta häiriöstä, jonka seurauksena lipun osto ei ole onnistunut. Lomakkeella ei voi hakea korvausta tai muutosta onnistuneesti ostettuun Nettilippuun, sillä Nettilippu on voimassa vain lippuun merkityssä vuorossa, lippuun merkittynä päivänä eikä sitä voi muuttaa, vaihtaa tai peruuttaa.

Aikataulut ja hinnat 0200 4000 Pakettipalvelujen palvelunumero 0800 132 582 Pakettipalvelut yrityksille 020 710 5024
fi| sv| en